Monday, December 6, 2010

tEsiS...bUlat dan LonJOnG

Bulat dan lonjong..

Oooo..apekah sebenrnye..
K ikuti dialog ini>>
Cik S: Salam..En.A, saya pelajar tesis bwh En.A..boleh saya jumpa En.A petang nie utk bincang berkenaan tesis saya?.=)[via sms]
En. A: Awak sape ye?[via sms]
Cik S: dlm ati:: [erkk??..bukan ke sy dah bgthu yg saye nie pelajar tesis beliau..ape mksud beliau ea??] agak compiuss
(adakah anda jarang jumpe supervisor smpai beliau tidak mengenali anda??)..
ish2..mane ade sy jumpe juge maa!!..
untuk mendapatkan kepastian Cik S..bertanya kepada Cik J.
Cik S: Cik J..ape maksud En. A??
Cik J: Bagi nama la kot rasenye..
Cik S: Saya S***** Binti ** *****. D20071030***[via sms]
En. A: Kamu dpt *lonjong, so tak perlu jumpa saya yer…maaf S****A, yg dapat *Bulat Cuma ada 2 org sahaja. Harap maklum..[via sms]
Nada agak kechiwa…uwauwauwa
Cik S: Erk..owh..Alhmdulillah..walaupun saya tak dpt *Bulat saya tetap bersyukur..terima kasih ye En. A kerana telah banyak memberi tunjuk ajar pd saya selama nie..terima kasih sekali lagi=) [via sms]

~TAMAT~
***
point penting petikan d ats bukanlah *lonjong atau *bulat yang menjadi keutamaan tp yg penting ilmu yang kita dapat...huhu..well done!!

Ape nie??..
hehe..nie la bf saya semenjak 3 bulan yg lalu..sedaya upaya telah diberikan kpd beliau..sayanggg beliau..
Dari bahagian tepi pulee..
(adess ==" ternampak pulak meja kami yg agak berserabai)

Barangsiapa yang bertakwa kepada Allah, nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup Dan diberikannya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehendaki ) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. ~Surah at-Talaq ayat 2-3

..kita akan memperolehi hasil mengikut ape yg telah kita usahakan..
soo don't ever give up..keep doing your workk..go..g0..Go
^^,

Ucapan: Jutaan terima kasih diucapkan kepada En. A a.k.a (My Supervisor:: En.Norazman B. Arbin)..my family..Pengetua, guru2 (cikgu Raziah, Cikgu Anizah), pelajar 4 science1 S.M.K Bandar Banting, Rakan2 seperjuangan At-48 dan sume2 lah.. kerana telah banyak membantu shaye dlm menyiapkan tesis ini..segale jasa baek kalian amatlah saya hargai..
Jasamu dikenang^^,
Okess la..itu sahaja, banyak betull pengalaman yg dpt dikutip sepanjang menciapkan tesis nie..huhu..pepun enjoy de study..
n
bak kate pepatah "pengalaman adlh guru yg paling berharga"..ahakss
Tips pd mereka2 yg bakal membuat tesis..sila2 la merajinkan diri anda untuk berjumpa dgn supervisor anda yek..krn, merujuk pengalaman sy..mereka2 yg mendapat *Bulat adalah mereka yg sgt rajin berjumpe dgn supervisor..huhu..TAHNIAH pd mereka!!





No comments:

Post a Comment