Friday, February 4, 2011

b'4 praktikal^^,


Lagi 2 hari ciksu akan berpraktikal sebagai cikgu...lokasinyee agak jauh juge dari rumah lebih kurang 3jam (jauh ke??)hehehe. Esok pagi ciksu akan berangkat..barang-barang dah 95% complete..tapi Puanbonda berkate, ciksu seperti ingin pindah rumah dan takkan pulang ke rumah lagi @ dengan makne laen barang bukan maen banyak laaa..ciksu dah try kurangkan tapi tak berjaya..hehehe..last-last angkut juge..

Sebelum start praktikal lagi ciksu dah siap tengok-tengok dan belek-belek kalender kot-kot la kan tersangkut cuti sekolah..boleh la ciksu balik home town..tehee..k memang tak habis-habis nak cuti!.. 

Okep ini juge, mungkin post yang terakhir....terakhir!
upss..eh..terakhir setakat nie, sebab lepas nie mungkin ciksu tak dapat beronline..atau dgn makne lain tersadailah blogku ini....huhu..tapi dalam hati ciksu nie masih terselit la harapan, kalau-kalau boleh beronline disekolah..hehehe..teringin juge untuk post kat blog pengalaman yang berlaku disekolah..(leh caye  ke?? fb??)..hehehe...Insya’Allah..


Upss..emmmm cerita punya cerita..anda semua tahu ke ciksu berpraktikal di mane???...nak taw ke???hehehe~


.

.
.

.

.
.
.
.
.
.
.

8

7

6

5

4

3
2
1
 "pooppphhh"

SMK Munsyi Abdullah, Air Tawar, Sabak Bernam, Selangor

here i comee!!!
.
.
.
ceywahhh..semangat kemaaiinn lagi...
teheeee

Kalian semua doakanlah ciksu dapat menjalani praktikal dengan sehabis baik yee..teheee+ hope so, tak kene bulii..wawawa... ayat nie selalu je orang cakap pada ciksu..almaklumla saiz badan ciksu nie membuatkan mereka....mereka dan mereka....risau kalau-kalau ciksu yang akan di buli oleh student..erkk!!=="..ahhaa
dan ciksu juge ingin memohon ampun dan maaf sepanjang perkenalan ciksu dengan kalian..mane taw lepas nie tak de peluang kan...hukhukhuk~ tibe-tibe sedih pule...^^,

Ok la itu sahaje, ciksu juge mendoakan yang terbaik untuk kalian semua yep!..peace^^, n adios amigoss..wassalam=P



No comments:

Post a Comment